Animalele de la ferma bunicilor


Săptămâna trecută am dedicat-o în întregime studierii animalelor domestice.Am învățat despre mediul în care trăiesc, despre casa lor și despre hrană. De asemenea, am vorbit despre caracteristicile fiecăruia în parte, despre foloasele pe care le tragem după ele și despre ceea ce ne oferă fiecare. Astfel, cei mici au învățat că vaca ne dă lapte, brânză și carne ; calul ne ajută la muncile câmpului și la cărat; oaia ne dă lână ,lapte, carne…etc.

Am avut parte de o săptămână plină de activități frumoase, care ne-au ținut ocupați.

Așa arăta panoul nostru cu animale domestice ( imaginile sunt descărcate de pe didactic):

animale domestice

collage2.jpeg animalele de la ferma gradinita

După ce am consolidat informațiile învățate, am colorat imagini cu animalele din curtea noastră.

coloram animale

Imaginile sunt preluate din această carte de colorat, pe care am descărcat-o de pe scribd.com.

20648251-Animale-Si-Pasari-Domestice-Carte-de-Colorat

După ce am colorat, am îmbinat câteva puzzle-uri cu animale. 

puzzle animale domestice

Ne-am uitat la câteva filmulețe:

Alte activități de la fermă, găsiți aici, aici și aici.

Spor la treabă!

9 thoughts on “Animalele de la ferma bunicilor

  1. Pingback: Oaia ( activitate practică) | Grădinița Fluturașilor Talentați

  2. Foarte, foarte mult mi-a placut panoul pe care l-ai realizat dar si toate activitatile. Daca tot ai posibilitatea sa le arati copiilor filmulete eu iti recomand sa urmariti filmele din seria Baby Einstein, se gasesc pe youtube si sunt extraordinare. Cel cu animalele de la ferma este tare frumos dar au si cu animale salbatice unul, insa gasesti despre mai toate subiectele utile pentru copii: culori, numere, forme, lumea din jur.
    Felicitari pentru o saptamana plina de activitati deosebite!

Lasă-mi un comentariu.......

