Poezii de Mos Nicolae


Pentru ca suntem in Ajun de Mos Nicolae, vreau sa va arat cateva poezii superbe si foarte usor de invatat!

Poeziile nu imi apartin, sunt ale doamnei Aurora, o doamna cu un talent incredibil, pe care am descoperit-o , pe Stropi de Suflet la Vedere.

VINE MOŞ NICOLAE

Haide, hai fată bălaie
Că vine Moş Nicolae!
Trebuie să curăţăm
Toate ce le încălţăm:
Papucei, şi săndăluţe,
Cizmuliţe şi ghetuţe,
Ca nu cumva Moşul bun
Să lase nuia de-alun,
Ci covrigi cu mult susan


Şi iepuri din marţipan,
Bomboane de ciocolată
In cutie colorată.
Ursuleţi din turtă dulce…
Numai Moşul ne aduce!
Sigur, doar la cei cuminţi.
Tu ai fost?Dar să nu minţi !

povestea lui mos nicolae

MOŞ NICOLAE SOSEŞTE…

Hai fuguţa, hai fuguţa!
Lustruim frumos ghetuţa
Si o punem la intrare
S-o umple Moş Nicolae
Cu dulciuri şi cu păpuşi…
Să-l pândim de după uşi,
C-o să vină-acuş-acuş!

Vine Mos Nicolae

Iau ghetuţa să-i fac baie
Că vine Moş Nicolae
Şi vreau sa fie curată,
Ca să mi-o umple pe toată,
Cu dropsuri si ciocolată
Şi să zică:”Măi! Ce fată!”

Moş Nicolae vine oricum

Că e frig sau că e ploaie,
Tot vine Moş Nicolaie
Şi fiindcă sunt copil bun,
Imi aduce tot ce-i spun:
Bombonele în papuci
Şi-n ghetuţe fructe dulci.

Spor la invatat cu cei mici!

Va las cu povestea lui Mos Nicolae!:)

http://www.youtube.com/watch?v=d1jmvm0fI7A

Nu-mi ramane decat sa va urez o seara linistita si sa va aduca Mosu` tot ce va doriti!Fluturasii vor avea si ei o surpriza maine de dimineata!Iarna a venit si in sala noastra de grupa !Maine va arat! Promit!

Nu uitati sa puneti ghetutele la geam!

8 thoughts on “Poezii de Mos Nicolae

  1. Waw!!!!! Eu abia acum am observat postarea aceasta atât de elogioasă pentru mine!!!!! Şi cu trimitere pe blogul meu!!!!! M-aţi îndatorat până peste cap fluturaşi-drăgălaşi!!! Cu graţie mă înclin ! Nu degeaba iubesc eu prichindeii, dar şi pe cei ce fac din profesia de educator, artă, aşa cum faci dumneata „zâna a fluturaşilor”!

  2. Si mie imi plac poezioarele doamnei Aurora,desi tot de putin timp am descoperit-o.
    Am si eu una proaspat creata cu Mos Nicolae,de azi dimineata :)
    Acum ca am facut poezioarele, mai ramane sa ne facem si ghetele :D
    Si sa asteptam pe dupa usi,cum scrie mai sus intr-o poezie ;)

Lasă-mi un comentariu.......

