Drapelul țării mele și un ecuson tematic


Astazi va propun tot o activitate legata de tema noastra saptamanala „Micul romanas”.E vorba despre niste stegulete din hartie glasata pe care le-am confectionat azi cu cei mici.

Pana sa trecem la stegulete ( care se fac foarte-foarte usor),vreau sa va arat un model de ecuson pe care l-am folosit azi. Desi gasisem pe net cateva modele ( pe unele le mai folosisem in anii anteriori), pentru astazi, am vrut ceva personalizat, asa ca m-am apucat de treaba.

V-am atasat sablonul,in caz ca vreti sa-l folositi.

ecuson tara mea

Am facut modelul florii si l-am imprimat pe carton colorat ( rosu-galben-albastru, evident).La sfarsit i-am aplicat panglica tricolor.

Sa revenim la stegulete!

Am pregatit pentru fiecare Fluturas cate un cos cu materialele necesare: hartie glasata colorata, lipici si bete de frigarui.

Fluturam steguletele!

Imi pare rau ca nu va pot arata mai multe imagini, dar am avut probleme cu telefonul astazi ( nu stiu cauza) si am pierdut din poze.

Spor la treaba!

Nemira

14 thoughts on “Drapelul țării mele și un ecuson tematic

  1. Pingback: Mândrul românaș ( idei de activități pentru 1 Decembrie) | Grădinița Fluturașilor Talentați

  2. Doamne ce mi-aș mai dori să pot deveni măcar o zi prichindel de grădiniță și să vă am pe dvs educatoare! Tare mult vă implicați și vă implicați frumos, ceea ce este de apreciat! Acești copii sunt norocoși cu dvs printre ei!

Lasă-mi un comentariu.......

